مرجع فارسی نرم افزار مکس کیو دی ای (Maxqda)

دانلود نرم افزار Maxqda11 (مکس کیو دی ای)

نرم افزار Maxqda یکی از برترین نرم افزارهای مورد استفاده جهت تجزیه و تحلیل داده های کیفی و نظریه پردازی است. از جمله ویژگیهای برجسته این نرم افزار عبارت است از: پیشرو بودن در پشتیبانی و سازگاری با گستره وسیع زبانهای زنده دنیا و سازگاری کامل با زبان فارسی(توصیه شده توسط متخصصین و اساتید). نسخه trial نرم افزار مکس-کیو-دی-اِی (Maxqda11) را از لینک زیر میتوانید دانلود نمایید. این نسخه به مدت سی روز قابل استفاده میباشد.

** توجه **  کلمه عبور برای دریافت فایل: E-maxqda

لینک دانلود نرم افزار

جهت دانلود دیگر نسخه های نرم افزار مکس کیو دی ای (maxqda) از جمله نسخه پرتابل ۲۰۰۷ و نسخه maxqda10 به لینک مراجعه نمایید.

 

نمای صفحه اصلی نرم افزار

 

ماژول مدلسازی 

26 thoughts on “دانلود نرم افزار Maxqda11 (مکس کیو دی ای)

    1. پژوهشگر Post author

      سلام علیکم
      ورژن trial نرم افزار رو که جهت دانلود در سایت قرار داده ایم. اگر به دنبال نرم افزار کرک شده هستید، کرک ورژن ۱۱ نرم افزار مکس کیو دی ای تاکنون در دسترس نبوده.

  1. م

    سلام و خسته نباشید

    من نرم افزار ده maxqda10 را دارم چه فرقی با ۱۱ دارد؟

    و اینکه چطوری میشه ذخیره کرد من مشکل دارم لطفا راهنماییم کنید.

    با تشکر

    1. پژوهشگر Post author

      با سلام
      در نسخه ۱۱ نرم افزار مکس کیو دی ای (maxqda) ضمن اضافه شدن چند ابزار همچون grid table و emoticode، تعدادی از کارویژه های موجود در نسخه ۱۰ نرم افزار نیز توسعه داده شده است.
      در این نرم افزار گزینه ای به عنوان save وجود ندارد و بطور خودکار هر اقدامی که انجام دهید در پروژه تان ذخیره میشود و پیشنهاد میگردد با استفاده از گزینه backup مرتبا از فایل پروژه تان بک آپ تهیه نمایید.

  2. م

    با سلام و احترام و سپاس گزاری از فرستادن لینک ورژن ۱۱، من این ورژن را روی پی سی نصب کردم و کار هم می کرد اما به محض عوض کردن ویندوز دیگه برام کار نمیکنه روی لپ تاپ هم نصب کردم کار نکرد همه کارهای من موندن و من شنبه باید یه سری کار تحویل بدم خواهشمندم به من کمک کنید و اگر میشه یه لینک دیگه بفرستید دوباره هم که دانلود میکنم و برنامه رو باز می کنم مینویسه اکسپایر
    کمککککککککککککککککک

    ممنون میشم اگر جواب بدید

  3. م. ن

    سلام وقتتون بخیر..من به همچین مشکلی دچار شدم..برای تحلیل اطلاعات پایان نامه ترایال دوازده را نصب کردم و یک ماه ازش استفاده کردم.الان دیگه ترایال پیدا نمیکنم و با ورژن ده هم متاسفانه نمیتونه فایل هارو بخونه..آیا راهی هست من بتونم فایل هارو ببینم..تشکر میکنم

    1. پژوهشگر Post author

      سلام علیکم
      جهت مشاهده محتویات فایل پروژه میتوانید maxqda reader رو نصب نمایید.
      به تمامی پژوهشگران پیشنهاد میشود پیش از شروع کار پروژه شان حتما از متخصصین موسسه، کسب مشورت نمایند تا در روند انجام پروژه با مشکل مواجه نشوند.

  4. negar

    سلام. من فایل زیپ این نرم فزار رو دانلود کردم و میخوام نصب کنم. لطفا جهت نصب راهنماییم کنید. ممنون

    1. پژوهشگر Post author

      با سلام
      فایل زیپ را extract نموده و نصب نمایید. مراحل نصب بسیار ساده است. فقط چون این نسخه trial هست میتونید بصورت demo و به مدت ۳۰ روز از آن بهره مند شوید.

  5. سید علوی

    نشانی که برای دریافت فایل داده می شود نشانی دانلود فایل نیست و صرفا ما را به همان صفحه ابتدایی دانلود بازمی گرداند

    1. پژوهشگر Post author

      بله. می بایست در نسخه ۱۲ از فایل پروژه تان خروجی بگیرید و سپس با آخرین نسخه ۱۱ آن را فراخوانی نمایید.

  6. علی

    سلام. من ورژن ۱۰ این نرم افراز را نصب کردم. اما برای import فایل های pdf را تنها صفحه اولشون رو نشان می دهد. آیا نمی شود تمامی صفحات را مشاهده کرد؟

    1. پژوهشگر Post author

      با سلام
      اگر نرم افزار را درست نصب کردخ باشید و فایل پی دی اف شما نیز ایرادی نداشته باشد ، می بایست تمامی صفحات فایل خود را براحتی مشاهده نمایید، از نوارابزار document navigation نیز می توانید بهره ببرید.

  7. یلدا

    سلام.من نرم افزار maxQDA11 را نصب کردم و کد بندی ها را انجام دادم اما در قسمت retrieved segment اطلاعات را نمایش نمیده که بتونم ازش خروجی بگیرم. هم قسمت document و همcode system فعالسازی را انجام دادم اما باز هم در بخش آخر چیزی نشون نمیده.میتونید راهنماییم کنید

    1. پژوهشگر Post author

      با سلام
      این مشکل دو دلیل ممکن است داشته باشد:
      ۱- عمل فعالسازی را به صورت صحیح انجام نمی دهید.
      ۲- عملگر یا منطق بازیابی را تغییر داده اید.
      پیشنهاد میکنیم، پیش از آغاز کار با نرم افزار ، به ابعاد مختلف نرم افزار تسلط پیدا کنید زیرا نکات عدیده ای وجود دارد که هم سهولت کار و هم صحت پژوهش را تحت تاثیر قرار می دهد.

    1. پژوهشگر Post author

      با سلام
      پژوهشگران محترم توجه داشته باشند، برخی از نسخه های نرم افزار بصورت ترایل (Trial) در دسترس است که برای استفاده از نرم افزار از گزینه Use Demo استفاده می کنیم و امکان بهره گیری برای دوره زمانی معینی را خواهیم داشت و نسخه هایی که کرک شده اند بدون محدودیت زمانی قابل استفاده هستند.

  8. هانا

    سلام من نسخه ۱۲ رو نصب کردم و ۳۰ روزم تموم شد میتونم بعد از اینکه پاک کردم دوباره نصبش کنم؟ یا باید توی لپتاپ دیگه نصب کنم؟

    1. پژوهشگر Post author

      با سلام
      می بایست ویندوز کامپیوتر خود را عوض نمایید و یا از نسخه های غیرترایل استفاده نمایید.

  9. حمیدرضا

    سلام
    خسته نباشید
    من از ترایال استفاده کردم و ۱۴روزه بود و الان دسترسی به داده هام ندارم.
    هیچ بک آپ یا خروجی هم نگرفتم
    تمام کارم انجام شده بود و الان عملا هیچ دسترسی ندارم به داده ها.
    راهی هست با نسخه های دیگه اطلاعاتمو فراخوانی کنم؟؟

    1. پژوهشگر Post author

      با سلام
      بله میتوانید از نسخه های دیگر استفاده کنید.
      البته بهتر بود، پیش از شروع کار با نرم افزار بر اصول و نکات بهره گیری از نرم افزار تسلط لازمه را حاصل می نمویدید.

  10. saeid

    سلام
    بعداز نصب نسخه MAXQDA10 و وارد کردن شماره سریال، وقتی که برنامه رو باز میکنم جایی رو برای ذخیره کردن اطلاعات انتخاب میکنم اما نکته ای که هست اینه که هیچ فایلی رو نمیتونم وارد برنامه کنم(نه ورد، نه پی دی اف و..) تنها یک فرمت رو پشتیبانی میکنه که (.mx4) که نمیدونم چی هست و هیچ فایلی هم با این پسوند ندیدم و در ضمن MAXQDA 10 Reader رو هم نصب کردم. بعداز اینکه هیچ فایلی رو شناسایی نکرد قاعدتا نمیتونم وارد برنامه بشم و خودش خود بخود خارج میشه از برنامه. برنامه رو حذف کردم و دوباره نصب کردم اما فایده ای نداشت.
    ممنون میشم راهنمایی بفرمایید

    1. پژوهشگر Post author

      با سلام
      بهتر است پیش از استفاده از نرم افزار، از راهنماها و کلاسهای آموزشی بهره ببرید تا بتوانید بدرستی از نرم افزار استفاده کنید.
      mx4 پسوند فایل پروژه در نسخه ۱۰ نرم افزار می باشد. برای وارد کردن داده ها بایستی از گزینه import در پنجره سیستم اسناد استفاده کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *