مرجع فارسی نرم افزار مکس کیو دی ای (Maxqda)

مزایای کارگاه آموزشی نرم افزار maxqda نسبت به دیگر انواع آموزش ها

جهت انجام یک پژوهش کیفی یا آمیخته با کیفیت، الزامات متعدد و چندگانه ای وجود دارد که تسلط به نرم افزارهای تحلیلی مربوطه یکی از آن الزامات است.

مباحث و تکنیکها و فنون و ابزارهای متعدد و گسترده ای در مورد بکارگیری از نرم افزارهای تحلیل کیفی از جمله مکس.کیو.دی.ای (maxqda) قابل طرح است. از جمله مزیت کارگاه های آموزشی نرم افزار maxqda تمرکز بر پروژه پژوهشی (رساله، پایان نامه و …) و طرح مباحث اختصاصی تر برای پژوهشگران با توجه به نیازمندیها و تجاربشان است. در کارگاه های آموزشی نرم افزار مکس کیو دی ای (مکس کیودا یا مکس کودا یا مکسدا) بر دغدغه و داده های خود پژوهشگران تمرکز می شود و کارگاه بصورت کاملا کاربردی برگزار می شود. کارگاه آموزشی برخلاف گونه های دیگر آموزش و یادگیری، به حد کمال از ویژگی تعاملی بودن بهره برده و محقق با روند تحلیل داده ها و چگونگی بکارگیری از کارویژه ها و ابزارهای نرم افزار متناسب با پژوهش خود آشنا می شود و حین کارگاه آموزشی، محقق به نحو اثربخش بواسطه استاد با بازخور (feedback) اقدامات خود روبرو می شود و یادگیری خود را اصلاح نموده و بهبود می بخشد تا در عمل نیز پژوهشگر با مشکلی در روند تحلیل خود روبرو نشود.

بنا به تجربه چندین ساله در زمینه آموزش و مشاوره در زمینه رساله ها و پایان نامه ها و پروژه های پژوهشی متعدد می توان بیان کرد که جهت انجام یک پژوهش مطلوب و طی کردن صحیح و اثربخش فرایند تحقیق نکات عدیده ای وجود دارد که تنها در شیوه آموزشی کارگاهی و مبتنی بر اقتضائات هر پروژه پژوهشی قابل طرح است.

دانشجویان، اعضای هیأت علمی، دانشگاه ها، پژوهشکده ها و سازمانها می توانند جهت برگزاری کارگاه آموزشی اختصاصی یا عمومی نرم افزار مکس کیو دی ای (MAXQDA)، از برگه «تماس با ما» زمان کارگاه خود را هماهنگ نمایند.

One thought on “مزایای کارگاه آموزشی نرم افزار maxqda نسبت به دیگر انواع آموزش ها

  1. ابراهیمیان

    باعرض سلام و ادب
    کارگاه جناب استاد عزتی بسیار مفید و کابردی بود.
    شیوه آموزش کارگاهی ایشان، در افزایش سرعت تجزیه و تحلیل پژوهشهای کیفی بسیار موثر است.
    جا دارد که از ایشان بابت مطالب ارزشمندی که ارائه دادند تشکر ویژه بنمایم.
    باآرزوی صحت و سلامتی و توفیقات روز افزون

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *